De chauffeur heeft heel goed meegedacht, was telkens prachtig op tijd. Heeft ons voor de deur afgezet en is toen pas een plekje gaan zoeken voor de bus. Wij waren uitermate tevreden!
Wij zijn heel tevreden over de samenwerking met Broek van Mil en kijken alweer uit naar de volgende geplande activiteit!
Heel vriendelijk
Prima geregeld !
prima contact met het bedrijf en de chauffeur
Was heel tevreden. Gebeld of we nog mensen onderweg konden ophalen en er werd meteen meegedacht en een goede opstapplaats gekozen, zonder bij te betalen. Prijs is al laag!
Buschauffeur was vanaf het begin chagrijnig en kortaf.
Probeerde tegen de afspraak in eerder naar huis te gaan.
Airco in de bus was lekker geweest met 30 graden buiten.
Wel keurig op tijd en prima busje.
Nette enthousiaste chauffeur! Mooi op tijd bij heen en terug weg en duidelijke afspraken over de ophaallocatis! Top dus!!!
Het voorafgaand de reis verliep soepel. Echter was de buschauffeur ontzettend chagerijnig, rookte in de bus, zag er niet verzorgd uit, en hielp niet mee met het inladen van de bus waardoor deze binnen de kortste keren vol zat. Vervolgens mocht de bus niet verder ingeladen worden omdat deze te zwaar was waardoor extra kosten zijn betaald voor het huren van een extra bus.
Op de terugweg kregen wij een onwijs lieve chauffeur die precies wist hoe een bus moest worden ingeladen waardoor er geen problemen waren met de hoeveelheid bagage.
De buschauffeurs waren geweldig maar de bus zelf was in slechte staat en had heel erg weinig beenruimte. Ook deed de wc het op de heenweg niet.
Ook was er door Broek Van Mil Tours een te kleine bus geregeld, waardoor we op het laatste moment een andere bus toegedeeld kregen die dus heel slecht was.
Nogmaals hulde voor de chauffeurs!
Perfect geregeld stipt op tijd
DE chauffeur was een uur te laat in Utrecht voor de terugreis. Eem aantal mensen was al met openbaar vervoer teruggegaan.
De verwarming van de bus was defect en ik had om een wc aan boord gevraagt die er niet was.
De dienstdoende chauffeur was erg aardig en heeft een beleefde houding naar de klant. We waren, zonder te hard te hebben gereden, erg vlot op onze bestemming wat erg plezierig is. Complimenten!
Wij hadden veel vragen betreft onze reis naar Parijs. En Broek/Van Mil tours heeft ons perfect geholpen met al onze wensen. De Buschafeur heeft ons ook perfect begeleid en had veel faciliteiten in de bus!
De busreis moet nog plaatsvinden.
We hebben een heerlijke buschauffeur gehad die wist wat en hoe je met jeugd om moest gaan. En hij legde ons uit hoewel het beste konden lopen of gaan zien in Praag.
Uitstekend servies en goed ervaren bedrijf
Wij hebben dit jaar nog niet met ze gereden, dat komt pas in november.
De chauffeur Fokke was bekwaam en uitermate vriendelijk. De bus zelf was misschien niet de nieuwste, maar hij functioneerde prima. Al met al een prima Touringcarbedrijf.
Geachte heer Smeets,
Hier mijn reactie op uw vraag,
Aanleiding was het opnieuw versturen van een reeds eerder betaalde factuur.
Hieronder ziet u onze ongemakken en teleurstellingen in een verstuurde mail aan Broek en Mil tours.
En na 2 x versturen ervan en 3 x gebeld heb ik nog steeds geen reactie van deze onderneming, u begrijpt dat wij nooit meer zaken zullen doen met Broek en Mil tours.
Met vriendelijke groet,
Arjan Groot.
Vandaag telefonisch contact gehad met een medewerker van uw bedrijf over de vandaag verstuurde factuur die reeds op 03-04-2015 is betaald. Ik wil niet weten hoe dit mogelijk is, maar vind het wel zeer slordig en verontrustend.
Te meer het aantal gebreken en ongemakken die wij tijdens deze reis op 18 april met de bus ondervonden. Ik wilde hier in eerste instantie niet op in gaan en de zaak laten voor wat het was, maar na de verstuurde mail van vandaag wil ik deze klachten niet meer onbesproken laten. Deze klachten heb ik ook besproken met uw medewerker.
1/ Geen water voor koffie of thee, ik heb hierover gemaild (geen antwoord) zie bijlage, en over gebeld uiteindelijk, en het antwoord was dat het verzorgd zou worden.
2/ 1 bagageluik bleef afgesloten i.v.m. ontbreken sleutel. (proppen met bagage en spullen)
3/ Toilet was ontzettend smerig en bovendien stuk, de bril lag ernaast. En dat voor een dagtocht van 4 uur en terug.
4/ Drie stoelleuningen bleven niet in gewenste stand staan, gingen compleet achterover. (volle bus dus er kon niet worden gewisseld)
5/ video achter deed het niet, beeldscherm bleef zwart. (de gids had beeldmateriaal meegenomen en kon niet worden getoond)
6/ Radio achter deed het niet, geen muziek voor onderweg.
Besproken is dat ik hier nog over word benaderd per mail.
Groet
A.Groot.
Antwoord van van Mil tours:
Beste Arjan,
Allereerst excuses dat het zo lang heeft moeten duren voor een reactie. Eerlijk gezegd dacht ik dat de kou uit de lucht was toen wij hadden uitgelegd waarom die factuur verzonden is. Dat was puur om administratieve redenen. Er had uiteraard op gezet moeten worden dat deze al voldaan was.
Het is natuurlijk erg vervelend om te horen dat u niet tevreden was, en dan nog eens dubbel op door het uitblijven van een reactie.
Helaas is een groot deel van de problematiek te wijten aan de ondeskundigheid van de chauffeur. Wij hadden onverwacht een zieke chauffeur en hebben via een uitzendbureau deze chauffeur ingezet. Wij werken wel vaker met dit uitzendbureau en krijgen eigenlijk altijd capabele mensen. Achteraf bleek uw chauffeur niet zo ervaren als we hadden verwacht. We hadden juist een bus ingezet met niet teveel “poespas” zodat de bediening vrij simpel is.
Het warme water, de airco, de schermen, de radio. Alles werkt naar behoren. Als u er echter geen gebruik van kan maken, om wat voor reden dan ook, dan maakt de reden waarom natuurlijk niet uit.
Wij hadden u een 60-persoons toegezegd (voor hetzelfde tarief als een 50-persoons terwijl dit normaal 15% duurder is). Ook dat was achteraf misschien niet handig, omdat die bus gelijk door moest en dat ten koste is gegaan van de schoonmaak.
Kortom overal is een reden voor, maar daar heeft u natuurlijk niet veel aan. Omdat wij het echt wel vervelend vinden, willen wij u een korting aanbieden van 20% op de volgende rit. Zo kunnen wij laten zien dat we het ook echt wel goed kunnen doen en we hopen daarmee een kleine pleister te plakken.
Met hartelijke groet,
José
Beste José,
Vreemd genoeg kan er na tussenkomst van de heer Smeets wel antwoord komen op een langdurige kwestie.
De chauffeur valt niets te verwijten, ik vind dat een zeer,zeer slap excuus, de bus met niet teveel ‘poespas’ was een oude (beschadigde) bus.
Ik ben namelijk zelf Touringcarchauffeur en weet de klappen van de zweep, en dit schrijven is een slap verhaal, en dan ook nog de chauffeur de schuld geven, bah.
Ik weet hoe ik heet water moet tappen en dat er een schakelaar voor is, en die heb ik aangezet, resultaat geen water dus.
Het beeldscherm achter deed het niet, en aan de voorkant wel dus als de een werkt moet de ander het ook doen, dus 2e fabel van u.
Radio passagiers gedeelte deed het dus niet , alleen in de cabine, ook daar heb ik alles geprobeerd.
Wat de airco betreft, die deed het wel, stond ook niet op mijn lijst van klachten.
Nou kan het toilet niet zijn schoon gemaakt door verkeerde planning, maar wat heeft de klant hiermee te maken, het toilet was bovendien onbruikbaar, gewoon stuk dus.
Een bagageluik wat niet open gaat is zeer ongemakkelijk, ook dat moet gewoon met de een en dezelfde sleutel gaan weet ik.
En de stoelen…. Tja wat zal ik daar van zeggen, is dat ook te wijten aan de chauffeur? Met deze mankementen kan en mag de bus niet eens de weg op, word er op afgekeurd.
Volgens mij rijdt het bedrijf met een keurmerk, dus wat kunnen wij daar uit opmaken?
Uw verhaal rammelt aan alle kanten en ga dan ook niet in op uw aanbod van 20% op een eventuele volgende offerte.
Er zal naar mijn bescheiden mening een beter aanbod moeten komen in de gemaakte kosten.
De groeten
Arjan Groot.
Voorafgaand met het reserveren ging het allemaal goed. Wij hebben vanuit onze kant meerdere keren wijzigingen doorgegeven omdat het aantal leerlingen bleef wisselen en we tijdelijk op een andere locatie zaten.
Tijdens de reis zelf verliep het allemaal volgens afspraak. Ze kwamen mooi op tijd.
Ik heb wachten gekregen van begeleidende docenten dat een van de busmederwerkers erg onbeschoft was. Hij wilde de begeleidende docenten geen hand geven. Hij hielp niet met de tassen. Tijdens de reis had hij last van een paar leerlingen die op het raam klopte. In plaats van nogmaals te zeggen dat dit niet mocht of een docent in te schakelen maakte hij de opmerking dat ze echt .........leerlingen waren. Docenten hopen dat ze het niet goed gehoord hadden maar leerlingen hebben het ook zo opgepakt. Erg jammer van deze man.
De andere man deed het wel prima.
De rekeningen zijn verder netjes afgehandeld.
Ik heb niet persoonlijk nog contact met ze gezocht omdat we allemaal erg moe waren van het kamp en het daarna vakantie was.
Zeer prettig bedrijf, aardige mensen, flexibel qua businzet.
We hoefden pas achteraf te betalen, zelfs geen voorschot gevraagd.
De volgende keer zullen we weer als eerste deze busonderneming vragen.
Nadat we een offerte hadden ontvangen, heb ik telefonisch contact opgenomen met Broek/Van Mil Tours dat ik graag met hen in zee wilde gaan. In dit telefoongesprek bevestigde de contactpersoon dat de gegevens duidelijk binnen waren gekomen en dat ze een officiële bevestiging per e-mail zou toesturen. Dit is echter niet gebeurd. Ik heb vervolgens twee mails gestuurd met het verzoek of zij de bevestiging wilde sturen en de informatie over de betaalwijze. Nog steeds niets. Toen heb ik weer telefonisch contact met hen opgenomen en heeft ze de bevestiging/factuur verstuurd. Een paar weken later heb ik de laatste gegevens toegestuurd (exacte opstapplaatsen/tijden/etc.) en gevraagd of zij kort konden bevestigen dat dit goed was overgenomen en of zij het bedrag in goede orde hadden ontvangen. Opnieuw geen reactie. Na een paar dagen weer telefonisch contact met hen opgenomen en toen heb ik per telefoon alles bevestigd gekregen maar dus niet zwart/wit per e-mail (de dame aan de lijn zei ook dat het momenteel chaos op kantoor was. Dit geeft niet heel veel vertrouwen!) Alles is echter verder goed gegaan en de bus was keurig op tijd. Ook de chauffeur deed het prima. Kortom: de reis heen en terug is prima verlopen alleen het contact van tevoren kon stukken beter. Ik moest er steeds achteraan bellen en ik wist steeds niet goed waar ik aan toe was.
Het contact verliep uitermate stroef. Na er 2 maal achteraan te hebben gebeld kreeg ik pas de bevestiging per mail, en hierin bleek vervolgens de verkeerde (duurdere)prijs vermeld. Na hier ook weer achteraan te hebben gebeld ontving ik de correcte.
Ongeveer anderhalve week voor vertrek heb ik telefonisch de ophaaltijd veranderd. Op de reisdag zelf bleek deze niet te zijn gecommuniceerd met de chauffeur waardoor we onnodig lang hebben moeten wachten op locatie, en dat terwijl een aantal van ons de volgende dag er weer vroeg uit moesten om te werken.
De chauffeur op de heenweg reed zich bijna vast in Amsterdam omdat hij blind de Tom Tom volgde, hierdoor zijn we niet op de afgesproken plek afgezet, en arriveerden we 5 minuten te laat op locatie.
Beide chauffeurs waren overigens wel erg vriendelijk, wat overigens ook gold voor de planning, alleen liet de correctheid van communiceren zwaar te wensen over.
De prijs was erg schappelijk, en de planning was goed te bereiken. Op de heenweg viel ons verder nog op dat de bus niet erg schoon was.
Cijfer algemene indruk: 4
Vriendelijke chauffeur en nette bus. De bus was keurig op tijd en de chauffeur was bereid om nog een stop te maken tijdens onze reis. Contact via mail ging niet al te snel maar via telefoon goed bereikbaar.
Wordt erg slecht op de mail gereageerd, dat viel me tegen. Verder wil ik wel mijn complimenten uitspreken over het naleven van tijden en de kwaliteit van de bus, en over de telefonische dienstverlening.
krijg weinig respons van ze terwijl ik de deal wil afsluiten.
De communicatie met het bedrijf was top. Toen bleek dat we met minder mensen gingen was het geen probleem om een kleinere bus te krijgen voor een goedkopere prijs. We mochten ook van alles, zoals de bus versieren en eem broodje eten. De buschauffeur, Ben, was top. Hij was op tijd, ontzettend aardig. In voor een grapje. Hij was erg prettig om mee te communiceren inverband met hoe laat we gingen vertrekken etc. Het was te zien dat de bus wat ouder was maar dit was geen probleem. Het deed het allemaal goed en zat prettig. In de toekomst als ik nog eens iets organiseer zal ik weer deze maatschappij vragen en zeker naar deze chauffeur vragen. Deze man maakte de dag nog leuker! Bedankt!
flexible, hadden nog een kleine wijziging, schappelijk bedrag extra gevraagd. 1 fout bij routebepaling in Amsterdam kon niet onder viaduct door), waardoor we klein stukje moesten lopen... anders was het een 9
Complimenten aan de buschauffeurs Henk en Daan. Vooral Daan heeft in Oostenrijk ervoor gezorgd dat we zonder kleerscheuren aan zijn gekomen door geen onnodige risico's te nemen. Een compliment voor Henk over zijn humor en sfeer in de bus waardoor de sfeer ook al op dat vroege tijdstip er goed in zat.
Qua e-mails die ik heb gekregen duurde het even voordat het naar mijn goede adres werd gestuurd en antwoord op mijn vragen was voor mij wat te kort beantwoord in de mails. Mede denk ik met als reden ook dat ik nog nooit eerder een bus heb gereserveerd, dus graag wat uitgebreider had geweten over het verloop. Verder wel hele vriendelijke mensen. De busschauffeur was top! een uur van tevoren aanwezig voor vertrek, heel vriendelijk en flexibel.
Fijne en mooie bus, leuke chauffeurs. Zijn behulpzaam en meedenkend.
Prijs/kwaliteit een 10+
Echt een aanrader.
Vriendelijke medewerkster die helaas niet erg bekwaam is geweest in het communiceren richting ons. De bus zelf had enkele dingen die kapot waren, wat tot wat oponthoud heeft geleid. Maar voor de prijs was dit te verwachten.
Tot nu toe afspraken gemaakt over vervoer, verder geen ervaring dat moet nog komen. daarom fictief cijfer ingevuld..
Snelle en duidelijke communicatie. Als klant word ik goed geholpen. Dat schept vertrouwen. We vertrouwen er dan ook op dat de rit naar alle tevredenheid uitgevoerd gaat worden.
Prima uitvoering van de rit. Geen op- en of aanmerkingen over de uitvoering van de reis. Het contact vooraf zou wel iets gestroomlijnder mogen gaan. Snellere reacties op mails zou fijn zijn.
De chauffeur was geweldig op tijd. De bus was zeer ruim. Er moest onderweg een sanitaire stop gemaakt worden en ook dat ging zonder problemen. Veel vertrouwen in. Ook was er een duidelijk prijsverschil met andere aanbieders. Zou voor een volgende keer weer Broek/van Mil Tours benaderen. super geregeld!
Bus was bij aanvang niet helemaal schoon. Lag nog een leeg bierflesje in. Verder was alles oke. Goede uitvoering van de rit zelf.
Prima service. Afspraak om mobiel nummer van chauffeur door te geven is niet opgevolgd.
Een zeer goede en klantvriendelijke service van Broek van Mil Tours. We danken jullie voor de correcte uitvoering van de rit en de hulp vooraf.
Goed service door Broek van Mil Tours. We zijn blij mee hoe alles was verlopen.
Dagtour is afgezegd wegens te weinig deelnemers.
Communicatie vind ik beter kunnen. Het duurt soms wel erg lang voordat je reactie krijgt. Bellen is dan sneller. De rit moet nog plaatsvinden dus daar kan ik nog geen uitspraken over doen.
Keurig op tijd, vriendelijk, behulpzaam en prima rijgedrag. Nette en schone bussen en flexibel in kleine programma aanpassingen.
Tevreden over de uitvoering van de rit. Prima bus, aardige chauffeur, goede veilige uitvoering. Prima allemaal.
De airconditioning was defect en met 28 graden was dat jammer. De tussendeur was ook defect waardoor personen helemaal naar voren moesten lopen en men hierdoor nog langer in een benauwde klamme warme bus moesten verblijven. De chauffeurs waren vriendelijk en dienstverlenend.
Vlot en vriendelijk contact. Prima voor een volgende keer! Betere prijs vergeleken met de andere maatschappijen. We zijn tevreden over de gang van zaken.
Snelle actie en heldere afspraken. Daarnaast bleek op de avond zelf dat we de bus een uur eerder nodig hadden dan afgesproken. Dit was geen punt. Na mijn telefoontje kwam de bus direct onze kant op (meer dan een uur van de locatie af). Prima service dus.
De bus was zowel op de heen en terugreis keurig op tijd op de afgesproken locatie. Door wat verwarring binnen onze groep stonden zij op een andere locatie. Dit was geen probleem de bus kwam zo mee om de groep op te halen.
Tijdens de reis bleek dat mijn adresgegevens niet bij de busmaatschappij was aangekomen. De chauffeur moest dus gelijk met mij afrekenen. Dit was met een telefoontje opgelost.
De bus was wel wat verouderd. Rammelde hoorbaar hier en daar. Dit als enige nadeel waren wij heel tevreden.
Ik krijg het idee dat alles nogal rommelig geregeld is hier. Op e-mails wordt vaak niet gereageerd, dit kan echt niet! Soms krijg je iemand aan de telefoon die je totaal niet kan of wil helpen. Als ze zeggen dat ze iets doen (zoals een aanpassing maken aan de boeking) moet je hier zelf nog 5 keer achteraan. Een van onze gasten was iets vergeten in de bus en toen we hierover belden 2 dagen na onze rit zei van den broek/ van mil doodleuk dat onze boeking niet in hun systeem voorkwam. En vriendelijk zijn ze ook niet. De chauffeur Henk was eigenlijk het enige grote pluspunt.
Mooie bus. Bijzonder aardige en een goede chauffeur. Leuk contact met volwassenen en met de jonge kinderen.
Fijne reis gehad. De prijs was goed en de kwaliteit van de bus was tevens prima. Wij zijn tevreden.
Ik vond het contact vooraf wat stroef verlopen. Verder was de uitvoering van een rit meer dan voldoende. Er werd veilig gereden en we hadden een gezellige chauffeur. Kortom geen noemenswaardige bijzonderheden. Gewoon een goede busreis gehad.
De boeking is snel tot stand gekomen. We zijn netjes te woord gestaan en kregen snel onze bevestiging binnen. Al met al prima.
Alles was prima verzorgd, fantastische chauffeur. Ik had alleen voor de 23 personen in de bus koffie en thee besteld, maar die was er niet. Misschien WEL even van te voren melden!
Erg vriendelijke mensen. De bussen waren op tijd, schoon en er werd elke keer meegedacht bij problemen. Ook het mailcontact van te voren ging soepel. Wij wisten lang niet hoeveel mensen we precies moesten vervoeren en dat was allemaal geen probleem.
De uiteindelijke bevestiging met het bedrag heeft erg lang op zich moeten wachten. Dit zorgt voor argwaan en daardoor heb ik 4 keer zelf het initiatief genomen om te bellen wanneer dit per mail zou komen. De communicatie vond ik niet goed bij Broek van Mil Tours. Jammer, want de rit zelf was wel goed!
Opmerking: het enigste was dat je niet optimaal gebruik kon maken van het toilet, omdat er geen spoelwater in was en de tank was vol. De chauffeur heeft mij wel uitgelegd hoe dat kwam. Hoort niet zo maar kan gebeuren.
Complimenten zijn er natuurlijk ook. In het begin dacht ik oei wat een chauffeur. Dit kunnen we niet gebruiken. Maar na een kwartiertje heeft de chauffeur ons laten zien dat hij wel aardig is. Een mooie ruime comfortabele bus en beter gezegd wij hadden niets te klagen.
Hartelijk bedankt! Ik heb een 8 gegeven omdat je niet goed gebruik kon maken van het toilet.
Prima busbedrijf, de goedkoopste aanbieder voor deze rit. De bussen zijn oke en de chauffeurs vriendelijk. Contact is vriendelijk, maar soms wat langzaam met het kantoor. Verder uiterst tevreden oven Broek/Van Mil Tours.
Broek/van Mil tours is een prima touringcarbedrijf. Goed en goedkoop. Echt een aanrader dus.
Broek van Mil Tours is een zeer professionele organisatie. Graag gaan we een volgende keer weer met jullie op reis!
De reis is goed verlopen. Namens alle reizigers onze dank aan Broek van Mil Tours.
Zeer tevreden, hele busreis was naar wens.
Prima dienstverlening! Chauffeur was ruim op tijd. Als hij zich even gemeld had, hadden wij hem nog een kop koffie kunnen aanbieden en wisten we dat hij er was. Tip voor volgende keer :-)
Op de terugweg deed de airconditioning het niet terwijl dit wel nodig was met 29graden buiten. Het was benauwd in de bus, terwijl we er anderhalf uur hebben doorgebracht.
Goede communicatie, komen de afspraken goed na! Buschauffeurs reden goed. Vriendelijk en soepel in de omgang. Als ik weer een bus nodig heb bel ik broek/ van mil sowieso weer.
Enige puntje, wellicht vooraf de exacte locatie beter bespreken. Bij strand nulde zijn we op de heenweg namelijk 1 keer fout gereden. Het maakte niks uit, maar wellicht vervelend voor de buschauffeur want hij moest een stukje achteruit rijden. Maar dat maakte voor ons niks uit (was immers ook lastig welk strand we moesten hebben op strand nulde. Kon de buschauffeur ook niet echt weten). Al met al, top! Super gedaan.
De goedkope prijs was doorslaggevend en wellicht dat de bus daardoor iets ouder was. Echter het vervoer en de begeleiding was prima verzorgd!
Helaas is er iets misgegaan met de communicatie, want de bus verscheen niet terwijl de afspraak was om 8.30 uur op 2 juni; dit is tel. gecommuniceerd op 22 mei met medewerkster van Broek/van Mil.
Op 2 juni heeft de directeur van onze school nog tel. contact gehad met uw bedrijf en daarbij is afgesproken dat de bus ons ´s middags in Hilversum zou ophalen voor 175 euro (400 euro voor heen en terug zoals hieronder vermeld klopt dus niet).
Supervriendelijke en flexibele chauffeurs!! Topservice!
We zijn netjes op tijd opgehaald en alles was duidelijk afgesproken. De buschauffeurs waren ook erg vriendelijk. Iedereen heeft de busreis als positief ervaren.
De ervaring en het contact met Broek/Van Mil Tours was niets op aan te merken.
De prijs die uiteindelijk betaald zou moeten worden week maar liefst 600 euro af van de offerteprijs. Ben dus uiteindelijk niet akkoord gegaan en over gestapt naar Broek/Vanmiltours.
Goede service, chauffeurs spelen goed in op het soort gezelschap. Alles is mogelijk in overleg.
Prima service. Prijs en kwaliteit was goed te noemen. Chauffeur was op tijd en vriendelijk.
Ook het contact via de mail en telefonisch was prima. Kortom, zou met bedrijf aanbevelen.
Alles goed geregeld, de chauffeur was er nog zeer kort in dienst en een beetje onzeker, maar alles verder goed verlopen.
ja zeer handig, schoolreis kan zo zeer snel geregeld worden, simpel in gebruik/gebruiksvriendelijk.
Heel vriendelijk, goede,vrolijk,geduldige
Bus chauffeur dat is voor herhaling vatbaar.de jongeren vonden de chauffeurs toppi.
Als allereest hebben we een geweldige reis gehad. Een aardige buschauffeur heeft natuurlijk de sfeer opgevrolijkt. (Er bestaan natuurlijk ook saggerijnige chauffeurs die veel zeuren). Wij hebben geen enkel probleem gehad of iets negatiefs eraan toe te voegen. Chauffeur was netjes op tijd tijdens de heen en terugreis.
Wij waren erg tevreden over het contact met Broek/Van Mil Tours en fijn dat we met zo'n mooie nieuwe bus veilig heen en weer zijn gebracht!
De communicatie kan echt beter. Om een aangepaste offerte en de bevestiging moest gevraagd worden. Eerst per email en toen door er achteraan te bellen. Ik zou het veel servicegerichter vinden als u als aanbieder hier mee komt of hierover contact opneemt. Geen herinnering of aankondiging van de rit. U kwam met vier bussen in plaats van de aangekondigde drie. Geen enkel probleem opzich maar toch veel netter als dit gecommuniceerd werd. Uitvoering van de rit, staat bussen en chauffeurs niks op aan te merken. Dank aan de chauffeurs voor de veilige rit 's avonds terug!
De service was uitstekend, contact met kantoor ook. De chauffeur was top, zeker voor herhaling vatbaar !!
Prima prijs voor een prima dienst... fijne mensen/
zeker een aanrader.
Stipt en vriendelijk!
Rustige chauffeurs. Jammer dat de bussen door files later kwamen dan afgesproken.